domingo, julio 20, 2008

Revisió

Després de més d'un mes sense aparéixer per aquest espai sideral, he considerat oportú fer acte de presència, si més no per explicar el motiu de la meva reaparició.
De resultes d'una profunda i intensa crisi existencial, he arribat al límit. Tot s'ha acabat i ara el que toca és tornar a començar o reemprendre allò que havia deixat de banda, recuperar la sensatesa és un dels meus propòsits, entre altres que ara no esmentaré per no extendrem massa.
He estat revisant tots i cadascun dels meus escrits i la conclusió, per més opcions que busqués,sempre és la mateixa. Els haig d'eliminar perquè al cap i a la fi no m'aporten res enriquidor, més aviat quelcom que dur una rèmora de tristesa.
M'agradaria poder esborrar capítols sencers, llibres complets de la meva vida, pero de fer-ho perdria part de la meva identitat, no seria jo, seria una simple còpia mal feta de mí mateixa. Hauria de reescriure la meva historia, la meva visió, passió, dolor. M' hauria de reinventar a mí mateixa.
Sóc com sóc i no pretenc canviar, no vull ser el que no sóc ni viure una realitat que no em pertoca.
Les passions són les mateixes, la manera d'estimar també, el que canvia és la manera d'afrontar la realitat.

No hay comentarios:

Mirada cristalina

Mirada cristalina